ELS SENTITS I EL SISTEMA NERVIÓS PERIFÈRIC

Ahir a la tarda els i les alumnes de 5è vam fer unes activitats relacionades amb els 5 sentits. Vam fer equips cooperatius i havíem de passar per cinc estacions.En cada una d’elles es treballava un sentit.

Una de les activitats anava sobre el tacte. Havíem d’endevinar quins objectes hi havia dins d’una bossa només tocant-los. L’activitat del gust consistia en endevinar quin era l’ingredient intrús d’una recepta. Per això ens vam tapar els ulls i vam anar provant diferents aliments. A l’activitat de l’oïda vam escoltar diferents cançons i havíem d’escriure en què pensavem mentre l’escoltàvem.A l’activitat de la vista vam desxifrar un codi secret.Finalment l’última activitat érem nosaltres que havíem de pensar una activitat relacionada amb el sentit de l’olfacte.

A mi em va agradar molt aquesta experiència, li dono un 10 de 10.

Alex i Roger