EL NADAL

Els dies de Nadal, a l’escola, van ser molt divertits perquè ens va portar regals la soca. A tot cicle superior, ens va portar retoladors lettering per cada classe i per cada nen/a un joc que es diu Mikado. L’últim dia del trimestre el vam celebrar fent l’amic/ga invisible a la classe i el festival de Nadal amb tota l’escola i les famílies, al casal del poble. L’alumnat de sisè vam ballar la cançó “Penso en tú”.

Quan va acabar el primer trimestre van venir les vacances de Nadal i vam tenir dos setmanes i mitja de festa! Hem aprofitat per fer diferents activitats amb la família i també descansar. També vam anar a la cavalcada dels reis mags. I sobretot, ens han regalat molts regals la soca, els reis i el Pare Noel.

Aquestes vacances han sigut molt divertides!

Joan Escuer i Jan Bantolra