EL FUNCIONAMENT DEL PRÉSTEC

Des de l’inici de curs a l’escola tenim disponible el servei de préstec de llibres. Consisteix en que cada alumne els dimecres te l’opció d’agafar un llibre de la biblioteca del tema que més l’interessi i llegir-lo durant la setmana. El següent dimecres l’alumne ha de retornar el llibre prestat i si vol pot agafar-ne un altre.

L’objectiu es fomentar la lectura sense gastar diners ja que a la biblioteca tenim molts llibres de diferents temes i molts interessants. També disposem d’un punt on anotem els registres dels llibres prestats de cada alumne i així sabem quins llibres hem agafat cada setmana.

Una gran forma de fomentar la lectura!

✍️ Tipos de viñetas para historieta ¿Cuáles son? | Guía 2022

Marc Noguero Moreno