COSMOCAIXA & IKONO

La primera sortida de CS ha estat genial. Un bonic tàndem de cultura i art que ha aconseguit captivar tot l’alumnat. Al Cosmocaixa de Barcelona han explorat diferents sales com: Univers, Bosc Inundat o Restes i Rastres, entre d’altres. A la tarda experiència interactiva, immersiva i artística a Ikono. En aquest espai l’alumnat ha pogut fer un recorregut per més de deu sales on han gaudit submergint-se en una piscina de boles futurista o creant imatges amb la tècnica  Light Painting.

Hem compartit experiències, hem jugat, hem rigut i sobretot… ens hem emportat un record ben bonic de la ciutat de Barcelona. Ara, fins la propera!!!

Mestres CS