COMPETÈNCIES BÀSIQUES

Els dies 3, 4 i 5 de  maig els alumnes de 6è vam practicar les competències bàsiques que van fer-se el curs passat per poder arribar més preparats a l’avaluació d’aquestes proves, que s’han fet els dies 8, 9 i 10 de maig.

Les proves de competències bàsiques les han fet tots els i les alumnes de 6è, dels diferents centres educatius, de tot Catalunya. Es realitzen els mateixos dies i s’avaluen les mateixes àrees: llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera, matemàtiques i coneixement de medi natural. A la Vall d’Aran, a més a més, també fan la prova d’aranès. Les tutores que ens van passar aquestes proves van ser la Raquel i la teacher Maria. La finalitat és avaluar l’assoliment competencial de l’alumnat.

S’ha de dir que ha estat una setmana bastant intensa però l’hem superat amb èxit!

Abril i Niene