CAMP D’APRENENTATGE DE BARCELONA

Els dies 8, 9 i 10 de març vam anar de colònies, tot cicle superior, al camp d’aprenentatge de Barcelona. Ens vam allotjar a l’alberg Xanascat, on totes les instal·lacions estaven renovades.

A l’arribar, vam anar a una sala que es diu “sala Gaudí” on vam deixar les maletes. Després, vam anar al castell de Montjuïc on vam fer unes activitats per poder situar-nos a la ciutat. Vam col·locar un mapa al terra ben situat, amb una brúixola i vam subratllar les parts importants que ens anaven dient. Una altra activitat va ser localitzar els diferents monuments, fer-los fotos i mirar amb els prismàtics per saber més sobre ells. Alguns dels monuments que vam veure van ser els següents: la Torre Glòries, la Sagrada Família o les Torres Olímpiques.

Els dos dies següents vam fer tota una ruta per visitar llocs molt interessants, com: el park Güell, les cases modernistes del passeig de Gràcia, la Pedrera, les Rambles i el mercat de la Boqueria.

A la nit, després de sopar, fèiem jocs de nit com una gimcana o discoteca. A l’anar a dormir, en totes les habitacions, hi havia molt xivarri! És a dir, era el moment del “chisme time”.

Va ser una experiència genial! A més, a més, de compartir molt temps amb el amics i companys!