ORDINADORS DE L’ ESCOLA.

No heu pensat mai que els ordinadors de l’escola són vells i no funcionen gaire bé? Algun cop, per culpa d’algun ordinador no hem pogut fer algunes activitats. Creieu que es podrien canviar els ordinadors per uns nous?

Nosaltres pensem que els teclats, ratolins, etc, necessiten un canvi. Ens serviria per a tenir eines per poder buscar informació, per fer presentacions, per utilitzar aplicacions( kahoot, canva, classroom, llibre interactiu, viquipèdia …) , això ens ajudaria a gaudir d’un millor aprenentatge.

En conclusió, a nosaltres i a la nostra classe, ens agrada molt anar a la sala d’informàtica, per això s’haurien de millorar els ordinadors. Una altra opció seria que poguéssim tenir ordinadors a les aules i així poder utilitzar-los cada cop que els necessitem.

Aran Modol Mayench i Cesc Aran Bañeres