LES COLÒNIES DEL CdA DE LA GARROTXA

Hola, soc el Martí i aquest és el meu article de les colònies de CdA de la Garrotxa.

Els alumnes de cicle superior vam anar de colònies a Olot, del 8 al 11 de març de 2022.

Vam agafar l’autobús el dia 8 i vam fer una parada al parc de l’Agulla per esmorzar, vam tornar a agafar l’autobús i vam arribar a l’alberg, on ens allotjaríem durant aquests 4 dies.

Durant aquests dies, vam anar fent diverses activitats: visitar el museu “Espai Cràter”, anar als volcans Croscat i al Montsacopa, anar a la fageda d’en jordà, la descoberta d’Olot, passar per diferents parcs, fer jocs de nit (entre elles la disco).

Els alumnes de 5è B teníem 4 habitacions (una per grup), els de 5é A tenien 3 habitacions (2 per les nenes i 1 pels nens) i els de 6è A i B tenien vàries habitacions (per grups).

Els mestres del CdA, el Romero, la Susanna i la Laura, ens van ensenyar moltes coses.

Finalment, el dia 11 vam agafar l’autobús per anar cap a Alguaire.

Va ser una experiència molt divertida i interessant!!!

Martí Nogueras Fontova