LECTURA EN VEU ALTA

Durant el mes de desembre i gener, a l’Escola Teresa Bergadà, els alumnes de cicle superior participen en un concurs de lectura en veu alta, una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana. El llibre proposat per l’organització es titula ESTIMAT MONSTRE.

La manera de seleccionar els dos nens/es que representen a la nostra escola és la següent: primer a cada classe es trien per votació secreta dos dels alumnes voluntaris i després El Consell d’Infants és qui escull entre els vuit finalistes els dos millors lectors/es.

Durant el mes de gener tindrà lloc a Lleida la primera fase del concurs, esperem que els/les  representants de la nostra escola tinguin molta sort.

Oriol Casales Contreras