LA NOVA NORMALITAT

Aquest any hem iniciat el curs escolar d’una manera molt peculiar, difícil i molt porecupant per a tothom (famílies, mestres i alumnes) L’incertesa ens desperta cada dia amb noves experiències per  viure a l’escola. El fet de dur mascareta en tot moment és una mica estressant i és necesari sumar -hi  el no poder fer vida normal amb la gent que ens envolta.

Donat que ha aparegut aquets virus, tot ha canviat. No podem expressar els nostres sentiments i emocions com ho fèiem abans, no podem treballar a l’aula o inclús jugar amb els companys i les companyes sense desinfectar  el material, sempre tenint molta cura de la nostra higiene.

Sergiu i Júlia