AQUESTA SETMANA…

Aquests primers dies del segon trimestre a l’escola hem fet coses diferents del que fem normalment.

Com a Alguaire es celebra molt la festa de Sant Antoni i la nostra escola sempre col.labora, les mestres de cicle superior ens van proposar dibuixar animals on es pogués veure com són per dins. A la nostra classe hem fet una cigonya molt gran i l’hem pintada amb ceres toves. La classe de 5è B ha fet una serp molt llarga. Aquests dibuixos els portaran a l’ajuntament i tota la gent que vulgui els podra anar a veure.

Aquesta setmana també ha vingut una professora nova, l’Ares, per substituir a la Raquel que està de baixa perquè ha de tenir un nen. Intentarem portar-nos molt bé amb ella.

Finalment aquesta setmana hem fet un resum del cos humà, que és el projecte que hem  estat treballant fins ara i ens agrada molt.

Jan Bantolra Mombiela