Sortida a l’ANIMAC i al Parc de La Mitjana

Pel matí vam gaudir d’allò més amb la visualització dels 8 curtmetratges d’animació que ofereix la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya al Teatre de La Llotja.

El fet de poder veure vuit estils diferents de com fer cinema, ens ha despertat la curiositat per saber una mica més d’aquest món tan màgic! És per aquest motiu que en algunes sessions d’art les dedicarem a fer un primer tempteig a com crear una pel·lícula.

A l’hora de dinar vam canviar d’escenari: vam deixar endarrere la ciutat per endinsar-nos al Parc de La Mitjana.  El motiu de la visita al parc era despertar, en tots sentits, l’interès cap a la naturalesa que ens envolta, especialment el món de les plantes.

Després de dinar i jugar una bona estona al parc infantil, començava l’activitat xoc! Vam distribuir els alumnes en 4 grups, cadascun d’ells integrart per alumnes dels quatre grups – classe, i es van realitzar diferents activitats (la búsqueda d’arbres i arbusts característics del parc, dibuix de l’entorn que ens envolta, escolta dels sons que es produeixen al nostre voltant i recollida de fulles de terra) per introduir el nou projecte del curs: les plantes.

En resum podem concloure que va ser un dia de descobertes i, per alguns, “la millor excursió de la meva vida”.

(feu clic a l’enllaç per poder compartir amb els vostres fills i filles de les experiències viscudes durant el dia

L’ANIMAC I LA MITJANA).