¡ Que comience el espectáculo!

Com a segon any consecutiu, les alumnes i els alumnes de segon preparen una obra de teatre.

Aquest curs s’ha optat per teatralitzar dos propostes de la col·lecció Contes Desexplicats de l’editorial Baula: Blancaneus i els 7 nans polits i La Princesa dels Matalassos.

Fer una proposta educativa on l’eix vertebrador és el teatre ens permet fer brollar aprenentatges  interdisciplinars, significatius i emotius; doncs els vostres fills i filles no només es queden amb continguts propis de l’àmbit lingüístic (lectura expressiva, característiques pròpies del gènere teatral, confecció d’un cartell incorporant tots els seus elements, escriptura creativa confeccionant un nou final pel conte…), sinó que també s’ha potenciat la memòria de manera significativa i el més important: s’han enfortit els vincles del grup.

Esperem que gaudiu molt dels vostres grans artistes!

I per últim, un petit recull fotogràfic.

(feu clic a la imatge)