Entrevistes per saber-ne més

Les i els alumnes de 2n, en l’espai de tipologies textuals de llengua catalana, hem estat treballant a fons les entrevistes i les seves característiques. Com a activitat final hem escrit unes entrevistes ben especials; sabeu per què?

Doncs lligant-ho amb el projecte de medi, Els Animals, hem convidat a familiars d’alguns alumnes que en són experts!!

Moltes gràcies Josep Maria, Josep Ramon, Adrià i Carles!! De ben segur que, gràcies al compartir les vostres experiències com a professionals en el món dels animals, els nostres aprenentatges seran molt més rics!

Josep Maria Albana

Adrià Garcia