Una Jornada Còsmica: Ramon Drudis, un expert en l’univers ens visita a l’escola

Avui, dia 14 de novembre de 2023 , els alumnes de cicle Mitjà de l’Escola Teresa Bergadà hem tingut l’oportunitat única de submergir-nos en el fascinant món de l’univers, tot gràcies a la visita de l’expert en astronomia, Ramon Drudis. La seva presentació ha captivat l’atenció dels alumnes, fent que molts d’ells es converteixin en petits astrònoms entusiastes.

Ha ofert una panoràmica general del sistema solar, les estrelles i les galàxies, mitjançant imatges captivadores i animacions, ha posat en pràctica el seu enfocament interactiu amb simulacions i jocs educatius i ha fomentat la participació activa dels nens, permetent-los aprendre mitjançant l’experimentació.

La seva missió ha estat compartir els secrets de l’univers amb els nens i nenes del Cicle Mitjà i inspirar-los a explorar els confins de l’espai.

El llenguatge emprat pel senyor Ramon Drudis ha fet que les complexitats de l’astronomia fossin accessibles i comprensibles per tots, i ha donat resposta a preguntes curioses, com ara sobre els forats negres, els planetes nans i si hi ha vida a l’espai.

Els nens no només han gaudit de la jornada amb l’astrònom, sinó que també han desenvolupat una comprensió més profunda i una passió pel món de l’astronomia, han expressat el seu interès en aprendre més sobre l’univers i molts han manifestat el desig de convertir-se en astrònoms quan siguin grans.

El nostre agraïment al senyor Ramon Drudis per la seva visita i per compartir la seva passió pel cosmos amb els nostres alumnes.

*Podeu trobar les fotografies a la carpeta de Cicle Mitjà: “Projecte Univers”