EXPOSICIÓ DELS FILLOLS I FILLOLES DE SEGON

El passat divendres 24 de gener els nens i les nenes de 2n A ens van convidar a la seva classe per veure una exposició que havien preparat sobre les plantes, aquest és el tema del seu primer projecte de medi natural i social.

La mestra ens va donar uns fulls amb una rúbrica perquè valoréssim l’exposició de cada equip cooperatiu, n’hi havia quatre. Cada grup tenia un nom i una maqueta feta amb diferents materials; l’alumnat de sisè i els seus propis companys i companyes de segon  havíem de valorar com ho feien.

Tots van explicar les parts de la planta i la funció de la fotosíntesi. Quan van acabar vam donar els fulls a la tutora de segon i els vam fer un fort aplaudiment perquè ho havien fet molt bé.

Moltes gràcies nenes i  nens de segon per compartir aquestes activitats amb els més grans de l’escola!

Ènia