DIA MUNDIAL DE LA POESIA

La UNESCO va declarar el 21 de març Dia Mundial de la Poesia. Per això, l’alumnat de 1r ens hem sumat a la celebració llegint poesies de diferents autors.

Hem aprofitat l’espai tan bonic i màgic que tenim a l’escola: el bosquet! En ell, hem gaudit del plaer dels sentits, tot escoltant les poesies que ens han llegit  els companys/es i les senyoretes.
Endinsar-nos en l’estil literari de la poesia, ens ha fet gaudir llegint com a bons lectors que som. Incentivar un altre gènere per llegir en companyia dels nostres companys/es ens ha captivat.
Aquesta activitat també ens ha permès crear un moment únic per compartir el plaer d’escoltar i imaginar.
De ben segur que repetirem encantats/es en una altra ocasió!

Aneu a la barra d'eines