Comencem amb un bon somriure

Les mestres de cicle inicial volem agrair la seva presència a totes les famílies assistents a la reunió d’inici de curs que va tenir lloc aquest passat dimecres.

Ens va fer especial il·lusió poder compartir amb vosaltres aquesta tarda, preparada amb molta estima, per tal que poguéssiu: conèixer les activitats i maneres de fer pròpies de cicle inicial, viure en primera persona la nova proposta educativa de l’ensenyament – aprenentatge de les matemàtiques a partir de les descobertes i el treball en grup i compartir les vostres estrelles i destijos envers la nostra escola.

Tot seguit us enllacem els vídeos explicatius que van preparar els alumnes de 2n per explicar algunes de les propostes educatives que s’implementen al nostre cicle.

· Tallers científics

· Racons de llengua

· 30 minuts de lectura

Per acabar, oferir-vos, especialment a les famílies que no vau poder assistir a la reunió, les presentacions projectades que contenen les informacions que es van explicar.