VIVÈNCIES DE COLÒNIES.

Desprès d’una bona dutxa, i d’hores de descans…. Sembla que poc a poc, es vagin aclarint els record i els sentiments que ens han acompanyat durant aquests dos dies de convivència.

Les colònies d’infantil 2018-2019, ens han ofert la possibilitat de compartir entre tots ( alumnes, mestres i monitors) tot un  ventall d’oportunitats d’aprenentatge, de creixements  i desenvolupament personal i social.

Hem gaudit d’un entorn privilegiat, que ens ha ofert una gamma àmplia d’activitats per als nostres infants. La convivència i el joc ha permès als menuts de l’escola aprendre de manera directa i a través de l’experiència  aquells continguts  que ja havíem treballat a l’aula.

Volem agrair als monitors de la casa de colònies el treball que han fet amb els nostres alumnes, i molt especialment a vosaltres, pares, per la confiança, el respecte i els agraïments que ens heu mostrat al llarg d’aquest dos dies.

En aquest l’enllaç per poder veure  alguns dels moments viscuts durant les colònies.

Moments viscuts.