Última sortida del curs

El divendres 13 de maig va ser un dia molt especial. Els alumnes de cicle inicial van fer la última sortida del curs. Aquesta estava enfocada a divertir-se tots plegats, jugant i passant un gran dia… I així va ser!

Van anar a Vilanova de Segrià a l’espai Esport Natura, on van visitar els animals de 2 i 4 potes que hi havia, tenint especial predilecció per l’Antònio: el ruquet.

Els alumnes es van divertir d’allò més fent jocs com el paracaigudes, les manualitats o els jocs de ball i sobretot en els jocs on l’aigua era la protagonista, ja que feia molta calor!

Va ser un dia molt divertit!

Cliqueu aquí per veure les imatges del dia