GUST DE TARDOR

Per poder celebrar la tradicional castanyada, aquest any, alumnes i mestres de cicle inicial ho hem fet amb molt bon gust!

En els tallers del matí s’han compartit moments ben dolcets entre els alumnes de 1r i 2n, on tots han mostrat les seves arts culinàries i han experimentat amb:  els encenalls de fruites, les delícies de xocolata i fruits secs, les boletes de moniato i coco amb aromes de canyella i  acabant amb els sucs de taronja i llimona.

Un cop tot preparat, s’ha compartit l’esmorzar, gaudint de la feina ben feta!

Per la tarda tots hem gaudit de l’espectacle de les dances tradicionals, i per finalitzar, no podien faltar unes castanyes ben torrades!