DIA DE LA PAU

Després d’haver treballat la tipologia textual de LA NOTÍCIA. L’alumnat de 2n per equips cooperatius han intentat explicar en format notícia les activitats realitzades el dia 30 de gener ( la celebració del dia de la Pau i no Violència).

Aquesta és:

DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener va ser el dia de la Pau. Els alumnes de Cicle Inicial van anar a la Llar de Jubilats a jugar jocs de taula  i llegir contes i així  compartir un moment amb els padrins i padrines.

Després es va fer pati obert amb els alumnes d’infantil i entre tots es va cantar la cançó ” Eso que tu me das”.

Per acabar es va fer una activitat on tots havien de barrejar-se i intercanviar el paperet que tenien fent una abraçada.

Els alumnes de l’escola canten una cançó.

Esperem que us hagi agradat.