COMENCEM L’APADRINAMENT

Hola, som els i les alumnes de 5è. El dia 22 d’octubre a la biblioteca de l’escola vam fer l’acte d’apadrinament lector.

Durant aquest curs l’alumnat de la nostra classe farà de padrins/nes lectors/res dels nens i nenes de 1r. A l’acte inaugural vam conèixer qui seran els i les nostres fillols/les.Vam signar un contracte on ens comprometem a: preparar-nos les lectures i ajudar-los a llegir millor. Els/les fillols/les seran educats en tot moment i ens escoltaran amb molta atenció.

Tenim moltes ganes de fer aquesta activitat perquè ens agrada llegir i poder ajudar als més petits/tes de primària.

(feu clic a la il·lustració per veure el moment de la signatura dels contractes d’Apadrinament Lector)

Alan i Jana