Agafem bé el llapis

Benvolgudes famílies!

Aquest és un article diferent a tots els que hem anat penjant fins ara; doncs és un post dirigit especialment a vosaltres: les famílies.

Donat que s’ha detectat la necessitat de treballar amb els i les alumnes una correcta subjecció i postura del llapis en el moment d’escriure, hem pensat que era oportú fer-vos-ho extensiu i així treballar-ho conjuntament.

Així doncs, si veieu que el vostre fill/a encara no agafa el llapis correctament aquí us deixem un petit vídeo que us facilitarà diferents informacions i idees de com treballar-ho.

Si vosaltres sabeu alguna altra pràctica per facilitar que els infants agafin de forma idònia el llapis, estem obertes a que ens la pugueu fer arribar.

Moltes gràcies,

Les tutores de 1r

1. Alba Bañeres Barbé

Moltes gràcies per aquest vídeo tan il.lustratiu.
    Realment, és un hàbit que hem de treballar conjuntament família-escola.
    Interessants les propostes per a treballar-ho a casa !!!!

2. Úrsula Olmo Rovira

MOLTES GRÀCIES pel vídeo! Gran tasca per part dels mestres i satisfacció de les famílies ! Gràcies per tots els suports!
    Qualsevol aportació és genial!