ANEM A LA BIBLIOTECA

Aquest matí, els nens i nenes de P-4 hem anat d’excursió a la Biblioteca Josep Lladonosa

Una cop hem arribat, l’Òscar ens ha donat la benvinguda, i s’ha interessat molt per tot allò que hem treballat al llarg del curs a l’escola. Ens ha ensenyat la zona d’infantil i de quin color eren els gomets dels llibres adaptats a la nostra edat (gomet blau).

Hem tingut una estona per donar una ullada a tots els llibres que ens ha preparat relacionats amb l’arc de Sant Martí, els planetes, l’univers, les estacions de l’any…  deprès hem pogut fullejar els contes de la biblioteca…n’hi ha moooolts. Per últim la Gemma i la Mònica s’han animat a explicar-nos un conte.

En arribar a l’escola hem  dibuixat  el recorregut fet des de l’escola fins a la Biblioteca.

Ha sigut una sortida del tot profitosa

A continuació us deixem una mostra dels moments viscuts.