Hem fet cagar la Soca i hem tirat la carta dels “Reixos”.

Ha arribat el moment de fer cagar la Soca. Quan hem arribat a l’escola ens hem adonat que no hi era, la Soca havia desaparegut!. Hem començat la recerca però no l’hem trobat. Quan la pudor es feia insuportable, a P3 han rebut un àudio de la Soca, a P4 una nota a la pissarra i a P5 ja coneixien el lloc habitual on caga la Soca i de seguida ho han comunicat a la senyoreta. Quan hem anat al gimnàs no hem trobat la soqueta de la classe sinó tota la família sencera, quatre soquetes i la soca de l’escola. Ens hem emocionat molt i aviat hem començat a cantar la cançó i a colpejar-la a l’esquena. Ha estat fantàstic perquè ens ha cagat coses a tots: plastilina i retoladors.

Per la tarda hem pogut anar a tirar la carta dels Reis a la Bústia Reial, que el Camarlenc segurament va deixar al vestíbul de l’escola. Hi hem pogut tirar la carta un a un i fer-nos fotos al seu costat. Hem notat  el seu aire màgic, preparant-se per la nit de “Reixos”. Ah!, i en tirareu unes quantes més de cartes plenes de desitjos per tothom. Salut, sobretot!

Estem contentes i contents que, tot i aquest any de pandèmia, hem pogut fer les activitats que més ens agraden de l’any. Fins l’any vinent!!.

Si voleu veure les fotos de “Cagar la Soca” i de la “Carta dels Reis”, cliqueu a la foto corresponent.