TARZAN, THE APEMAN

Ahir la tarda, vam poder gaudir d’una obra de teatre íntegrament en anglès basada en el clàssic “Tarzan” amb els alumnes de primària. Un dels objectius va ser establir un contacte i una relació directa entre la naturalesa i l’ésser humà com a part del mateix, reconèixer l’animal arcaic que viu a dins i empatitzar amb els nostres semblants.

Una experiència brutal!

Gràcies a l’AFA per fer-ho possible.

 

FOTOS 

Contes and Rock amb Cicle Inicial

Avui, 5 de febrer, l’alumnat de cicle inicial hem viscut una experiència musical al Caixafòrum de Lleida. A través de contes i històries, hem descobert com sona una bateria, de quines parts es compon, com sonen diversos instruments de percussió que es poden utilitzar per… Llegeix més»

DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA ESCOLAR

Avui, 30 de gener, ens hem aplegat al pati de l’escola per celebrar una diada molt especial: una autèntica declaració d’intencions!
Si observem la història, veurem que qualsevol canvi important per a la humanitat ha estat sempre un procés llarg en els anys… això vol dir… Llegeix més»