Xerrada Unió de Pagesos : PLAT NET

EL MALBARATAMENT ALIMENTARI

QUÈ ÉS I QUE HI PUC FER JO?

UNIÓ DE PAGESOS ha tornar a l’escola aquest cop per parlar-nos del VALOR dels aliments i del MALBARATAMENT alimentari. Avui també ha vingut el Néstor en representació de la pagesia.

L’alumnat de Cicle Mitjà ha escoltat aquest xerrada i ha reflexionat sobre quant costa produir els aliments i com n’és d’important  no fer malbé el menjar.

La Begoña ens ha fet algunes propostes com ara mirar l’origen dels aliments abans de comprar-los i sobretot no deixar res al plat.

El nostre ha de ser “UN PLAT NET”:

Consumint productes de proximitat que no deixin massa “contaminació” fins arribar al nostre plat i, sobretot menjant-nos tot el que tenim al plat  i deixar-lo ben net.

Per a que ens quedi clar i no ens n’oblidem, ens han fet aquest regal per a posar sota el plat.😄

A més a més hem tingut uns convidats especials a l’aula. Ha vingut TV3 a enregistrar-nos mentre ens ho explicaven. Quina emoció!

A classe i al pati ens han entrevistat i ens han gravat amb una súper càmera.

Ho podreu veure el proper dissabte dia 19 de novembre al TN MIGDIA

Si voleu veure algunes fotos més, feu clic a l’enllaç: