TRANSFORMEM EL BULLYING-SENSE EMBUTS

El dijous dia 3 de desembre els alumnes de cicle superior de la nostra escola van realitzar un taller per:
Aprendre a identificar una situació de Bullying, per això treballarem els 3 personatges que intervenen en una situació d’assetjament (la persona que agredeix, la persona agredida i els espectadors/es que no fan res).Una de les finalitats del taller és comprendre que no hi ha persones bones i dolentes, sinó que hi ha comportaments positius (que ajuden a construir un món millor) amb conseqüències positives i comportaments negatius (que omplen el món d’odi i violència) amb conseqüències negatives. Plantejar-nos quin món vull i quina és la meva part de responsabilitat serà la qüestió clau del taller. Treballarem conceptes com l’autoestima, l’amor, el respecte la gestió emocional  i l’assertivitat.

La persona que va realitzar  aquest taller
Laura Cortés (1985). Es dedica a acompanyar el jovent a descobrir el món i a descobrir-se a si mateix/a amb l’objectiu de ser més feliç. L’adolescència és una època difícil, plena de canvis i transformacions, per això, és vital acompanyar. Actualment és la directora del projecte Sense Embuts, un projecte que té com a finalitat proporcionar estratègies d’autoconeixement i creixement personal al jovent de la ciutat de Lleida oferint un espai lliure, segur, confidencial i gratuït on es parlen temes que preocupen als i les joves: la llibertat, l’èxit, l’amor, la responsabilitat, les relacions socials, etc. En aquest projecte treballa amb en Daniel Gabarró i més d’una seixantena de persones voluntàries.

MOLTISSIMES GRÀCIES A L’AMPA DE L’ESCOLA

1. Marta

Sense embuts , vam poder tractar un tema tan present i tan tòxic , en la societat juvenil.
    ARA ja ens sabem una mica més per afrontar-ho bé i millor ! Gràcies!