SORTIDA CdA de FLIX CICLE MITJÀ

El divendres dia 19 de febrer els alumnes de CICLE MITJÀ van fer una de les sortides programades d’aquest curs 2020-2021.

El lloc escollit va ser el Camp d’aprenentatge de Flix; un entorn natural molt ESPECIAL.

AL MATÍ ENS VAM ENDINSAR EN EL   MÓN DELS ECOSISTEMES

ECOSISTEMES I: La situació estratègica de l’espai protegit, ofereix un entorn d’aprenentatge privilegiat en el qual, en qüestió de pocs metres, gaudim de diferents ecosistemes (aquàtics, terrestres i mixtes) on divertir-nos investigant la diversitat de fauna que hi habita, les relacions entre ells i amb el propi medi on viuen. Realitzarem un itinerari per les instal·lacions de la Reserva Natural de Sebes (passeres, observatoris, tancat dels cavalls de la ..).

I PER LA TARDA

EL BOSC DE RIBERA I: Els boscos de ribera són un refugi de fauna excel·lent i una mostra de la riquesa de biodiversitat. Ens endinsarem en un dels boscos de ribera més ben conservats del tram final del riu Ebre i gràcies a un divertit joc del qui és qui, n’estudiarem les característiques dels seus arbres més.