Simetria i origami

L’alumnat de tercer va seguir treballant els diferents aspectes de la composició plàstica i en aquest cas van tractar la simetria. Per tal de dur a terme l’activitat planificada, es va introduir el concepte i la tècnica de l’origami. Els nens i nenes van ser capaços de crear una composició simètrica sobre fons negre creada mitjançant tres figures de diferents colors d’origami (“hat” o barret, “kite” o cometa i “samurai”). El disseny simètric de la manualitat el va fer l’alumnat de manera autònoma, fet que va afavorir la varietat i diversitat. Les manualitats poden veure’s al taulell de suro del primer pis, entre la sala de psicomotricitat i la sala de professors.