SETMANA 8-M Dia de la dona treballadora

SETMANA 8-M

Aquest any tota l’escola hem dedicat la setmana a reflexionar i prendre consciència sobre els drets de les dones i la seva visibilitat.

A la nostra classe hem fet activitats molt variades que ens han agradat i ens han sorprès.

Cada dia hem escrit alguna cosa  a la pissarra per ajudar-nos a reflexionar.

Vam començar amb:

• “Escriu el nom d’una persona famosa”

Quina va ser la nostra sorpresa en veure que de les 44 PERSONES que havíem escrit lliurement, solament 5 eren DONES.

Com pot ser??? si resulta que al món hi ha la meitat de dones que homes!

A partir d’aquí hem començat per informar-nos amb l’info-k i altres lectures i explicacions.

També hem treballat personatges famosos a la història que eren dones.

Hem escoltat cançons que ens han encantat i que hem après de memòria i hem escrit.

Hem llegit  i escoltat contes.

Hem pensat en dones importants i ens hem adonat de quantes coses fa la nostra mare!

Hem fet una banderola.

Ens hem vestit amb color lila.

I al final ens hem endut a casa una medalla que ens recorda que tenim ALES PER VOLAR i arribar molt lluny, tant els nens com les nenes.

El divendres vam tornar a escriure la mateixa proposta a la pissarra…

i el resultat va ser molt diferent!

Ara ja coneixem més dones famoses💜

Aquí podeu veure més imatges i escoltar-nos cantar!

💜GRÀCIES, COM SEMPRE, PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ💜