SALUT A LES ESCOLES

El col·legi de fisioterapeutes de Catalunya promou un programa d’educació per a la salut a les escoles amb l’objectiu de transmetre i justificar la importància d’adquirir uns hàbits de vida saludables per a la prevenció de lesions i patologies musculoesquelètiques ens nenes i nens en edat escolar.

La setmana passada, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior van poder gaudir d’una xerrada per part del fisioterapeuta Cristian Sánchez on van conèixer la història de la Lola, i a través d’aquesta, vam conèixer la importància d’adoptar uns hàbits de vida saludables per prevenir certes lesions i patologies.

Va ser molt interessant!

FOTOS CM