LES 3 RELIGIONS MONOTEÏSTES MÉS IMPORTANTS DEL MÓN

Dins de l’assignatura de RELIGIÓ, els alumnes de   CICLE SUPERIOR han preparat uns magnífics LAP-books per a exposar les seves recerques sobre les    3  RELIGIONS DEL MÓN

_ Cristianisme, Islamisme, Judaisme

HAN EXPOSAT EL SEUS TREBALLS A LA RESTA DE COMPANYS I COMPANYES per a fer-nos sabedors dels trets més importants d’aquestes CREENCES :  història, localització.  litúrgia, símbols, temples…  Moltes gràcies!!

IMATGES  DEL PROCÉS D’ELABORACIÓ  I EXPOSICIÓ ORAL :

1. Marta Menal Autor de l'article

FELICITAR ALS COMPANYS DE RELIGIÓ !
    La cultura de les religions ens obre els ulls a una realitat : creences, races, idiomes …cultures DIVERSES, conviuen en el nostre entorn !!!
    GRÀCIES !

Marta S.

2. emma simó gallardo

S’han merescut tots un bon aplaudiment! ha sigut molt divertit i entretingut buscar informació amb el meu grup, m’he ho he passat molt be i he aprés molt escoltant.