QUÈ BONICS ELS COLORS DE LA TARDOR!!!

L’alumnat de Cicle Inicial tenim costum, cada any, de treballar la tardor: els fruits i les fruites, els colors, les dites, els poemes…ens encanta!!!
Estem meravellats amb els colors que ens mostra el paisatge, les catifes de fulles seques i de colors diversos que ens trobem passejant pel bosc o pel carrer, els bolets que molts i moltes de nosaltres anem a recollir,…
Any rera any aconseguim muntar el nostre raconet de TARDOR que, per cert, ningú no es pot resistir de mirar, tocar, comparar… i recordar que hi ha de més o de menys al de l’any anterior. No és mai igual!!
Enguany també ha quedat ben guarnit: moniatos, caquis, codonys, pomes, peres, magranes, castanyes, ametlles, panís, pinyons, pinyes pinyoneres, nous, aglans, raïm, camagrocs, rovellons, carbasses (una de GEGANT!!!)…i ja podeu imaginar que no hi poden faltar les fulles seques.
Entre tots i totes ho hem fet possible! Genial!
Voleu mirar com ens ha quedat? Aquí teniu les fotos.

Alumnes de 1r i 2n