PROGRAMA SUPORT VITAL BÀSIC

Aquest segon trimestre, l’alumnat de l’escola, han iniciat el programa de “Suport Vital Bàsic als Centres  Educatius”, que compta amb el suport i coordinació del Departament d’Ensenyament i del Consell Català de Ressuscitació.

L’objectiu principal de l’activitat és que l’alumne/a aprengui coneixements bàsics gradualment (teòrics i pràctics), adaptats a cada edat, relacionats amb què és, què cal fer i com podem actuar davant d’una situació d’emergència vital.

La formació s’inicia en l’alumnat d’infantil i primària amb un contingut bàsic, cada any, de forma progressiva, es van afegint nous continguts i objectius (a través de diverses activitats adaptades a l’edat del nen/a) per aconseguir que a cada etapa formativa es realitzi una acció més davant l’aturada cardiorespiratòria (ACR), concepte que s’introdueix a cicle mitjà i superior.

Hem recomanat a tots els alumnes, un cop acabada la formació, que comparteixin aquests coneixements adquirits a casa, per fer partícips a totes les famílies d’aquesta innovadora experiència.

Aquí en podeu veure algunes fotografies:

1. Robert

Enhorabona a tots els alumnes de l’escola que en pocs anys seran ciutadans formats capaços d’identificar una situació de risc vital i actuar amb efectivitat i rapidesa.
    També voldria felicitar a la referent i monitora del centre per dur a terme el curs per tercer any consecutiu.
    Finalment m’agradaria animar a la resta del claustre a formar-se en Suport Vital Bàsic pels cursos vinents.