1. Escola Sant Jordi Autor de l'article

FELICITO A LES NOSTRES PREGONERES I PREGONER PER SER TAN AUTÈNTIQUES I AUTÈNTIC !!! Han assajat molt i han preparat els cartells anunciadors per la web ! No pareeeeeeeeeeen…són imbatibles!!
    Un fort aplaudiment per la seva implicació!!

2. Júlia Cirera

Estic molt emocionada, perquè el dimecres no reconeixeré a ningú!!!!! 🕵️‍♂️🕵️‍♂️🕵️‍♂️🕵️‍♂️🕵️‍♂️🕵️‍♂️🕵️‍♂️

3. Eloi

Jo m’ho vaig passar molt bé,més que d’altres anys .Feia molt temps que la Coloraines no feia un canvi de look i aquest any ha aparegut amb unes trenetes de color verd espatarrants!!

4. Júlia albana

Jo m’ho vaig passar molt bé.
    Felicito als alumnes de sisè i a la Coloraines .
    Estic molt nerviosa per saber com aniran els alumnes de l’escola amb les consignes!!!!

JÚLIA ALBANA