“POCA BROMA.,UN COP VA PASSAR AL 2021-22 !”

“Poca broma, un cop va passar…al 2021/22”  és una recopilació de les meves vivències  succeïdes en aquest temps tan frenètic on jo faig cicle superior de primària, la meva darrera etapa  a l’escola de Puigverd.

En aquest llibre també hi ha el recull de relats de diferents tipologies que he anat escrivint  gràcies a la meva imaginació efervescent i creativa, per això crec que també és una eina per a què e/la  lector/a em pugui conèixer millor.

Hi ha textos tan aviat escrits en català com en castellà  perquè  gràcies a  la meva condició de bilingüe he pogut desenvolupar la meva capacitat narrativa còmodament en les dues llengües.

Tanmateix, és un treball curós i responsable que m’ha suposat un gran repte!!

Ara recau a les teves mans i  desitjo que sigui un bonic regal, propi de la diada de  Sant Jordi: El dia que es regalen llibres i roses  com a senyal d’estima i amor  a les persones que ens acompanyen en la nostra vida.

ALUMNES  de CICLE SUPERIOR

1. Marta Sangrà Autor de l'article

Algú dirà que no són llibres … que són quadernets o dossiers!

Així doncs, he d aclarir que un llibre ho és perquè hi ha un treball LITERARI creatiu , inèdit i genuí en cada un dels seus fulls.

Un llibre, té coberta, índex, pàgines, dedicatòria i la biografia de l autor/a.
    Té textos i il·lustracions.
    Un llibre té a més a més, un intangible: Ànima!
    I què és això?
    Us heu fixat que cada persona té la seva olor? Doncs, cada escriptor/a deixa veure la seva ànima quan escriu amb desig de transmetre allò que ha imaginat, ha somiat, ha desitjat expressar i sobretot vol compartir-ho amb el lector/a.Si és així deixa un emprempta única…la seva ànima!

FELICITATS pels vostres L L I B R E S !!!

2. Rosa+Masip

Noies i nois de C.Superior, felicitats per la feina feta!!!
    La veritat, no em va donar temps de llegir-ho tot però el que vaig veure em va IM-PRES-SI-O-NAR!
    Aquest LLIBRE és únic i un record inoblidable.
    L’esforç i la feina feta sempre, sempre, sempre… tenen la seva recompensa.
    Espero que, per tots i totes, aquest sigui el VOSTRE primer petit-gran LLIBRE.
    SOU CAPAÇOS D’ACONSEGUIR EL QUE US PROPOSEU!! No ho dubteu mai!!