PER QUÈ NO PODEM PORTAR PAPER D’ALUMNI AMB L’ENTREPÀ?

EXPERIMENTEM PER ENTENDRE

SOM CIENTÍFICS I CIENTÍFIQUES

A principi de curs, fa vuit mesos, vam començar a treballar l’hort, però vam tenir la idea de plantar… o més aviat enterrar alguna cosa que no eren llavors, sinó les nostres deixalles.

Què passarà?

Al Juny ho hem desenterrat tot i HEM ENTÈS perquè no hem de portar paper d’alumini a l’escola!

Això és el que ha quedat!

• Està clar que no podem portar alumini ni bosses de plàstic! no desapareixen com sí que ha passat amb la poma, el plàtan o els papers.

• La bossa estava perfecta, la llauna també. No s’havien degradat gens.

• Pensem que ha crescut una planta de pomera, hem investigat i les fulles coincideixen cent per cent!

• Ni rastre del paper d’escriure no del paper de wc.

També és bona idea posar-ho als contenidors de reciclatge.

Aquest experiment ens ha fet pensar, conversar i treure moltes conclusions a partir de l’experiment que hem fet.

Si voleu veure més imatges del procés mireu les FOTOS!