Celebrem el dia mundial de la conscienciació de l’aturada cardíaca!

Amb el lema TOTS ELS CIUTADANS del món poden SALVAR una vida, aquest curs s’iniciarà la formació a la nostra escola de suport vital bàsic (SVB).

Ahir dia 16 vam celebrar el dia mundial de la conscienciació de l’aturada cardíaca i per sensibilitzar l’alumnat es van dur a terme les següents actuacions:

-Visionat de  videos a les classes d’educació física i treball de les pautes a seguir en cas d’una emergència.
PAS: Protegir, avisar i socorrer.

-Realització per part de l’alumnat i del professorat d’una silueta d’un cor, on al ritme de la cançó del cor de la tribu, simulàvem els batecs del cor.