PAU, PAU, PAU !! D E N I P 2023

“BON DIA  COMPANYS I COMPANYES,

UN CURS MÉS, ENS TROBEM AVUI AQUÍ PER CELEBRAR JUNTS EL DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU:  el  D. E. N .I. P.

Aquest dia ÉS UNA OPORTUNITAT MÉS , PER  A REAFIRMAR-NOS EN  EL QUÈ ELS NENS I LES NENES DE LA NOSTRA ESCOLA  VOLEM VIURE I CONSTRUIR ENTRE TOTS:  UN MÓN MILLOR, BASAT EN L´ESTIMA I EL RESPECTE A TOTHOM!!!

Aquest  curs ENS HEM  DIBUIXAT   al voltant d’un cor,  d’UN GRAN COR  VERMELL ,  i  a dins   hem  escrit   COM,    de quina   manera, podem  MILLORAR    i   arribar  a  tenir   cada dia   , una miqueta,     “  EL COR MÉS GRAN ” ! Aquesta  activitat   ens  ha  ajudat a  reflexionar ,   a reconèixer i  POSAR NOM  A LES NOSTRES ACTITUDS i als   NOSTRES SENTIMENTS  per a poder CANVIAR I MILLORAR TOT ALLÒ QUE NO ENS AGRADA !

Així doncs,  ara  ho podrem dir  BEN FORT  i  CLAR  per   a  poder COMPARTIR   EL NOSTRE DESIG   i que aquesta   DECLARACIÓ  ens doni     FORÇA   per  a fer-lo possible!!

SOM-HI  I  ENDAVANT !!  dels més petits als més gran !! FEM    el    NOSTRE   COR  MÉS GRAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

Aquest ha estat  EL  MANIFEST   que  han expressat  els nostres   estimats alumnes de sisè  i  que  ha encetat les activitats   de celebració del  DENIP, avui,  al nostre pati  ; val a dir que prèviament,  s’havien treballat a l’àrea de RELIGIÓ/VALORS.

Després d’ EXPOSAR  clar i fort el nostres desitjos,  ens hem aplegat dins de la silueta d’ un COR  esplèndid i   encabat, hem ballat i cantat   2  temes musicals  assajats   i preparats des de fa dies a l’àrea de MÚSICA:”VOLEM LA PAU”   I  “IMAGINEU” de John Lennon.

F O T O S