MONTSERRAT ..més que un parc!

Avui 3 de novembre tot l’alumnat de primària de l’escola Sant Jordi ens hem desplaçat fins a Montserrat per a endinsar-nos en el seu parc Natural tot pujant al funicular de Sant Joan, i baixant per un intinerari ple de sorpreses : fauna   ( MIREU LA FOTO  QUE ENCAPÇALA L’ARTICLE ) , flora ..i excursionistes de tot el món !!
Després la gran expectativa: escoltar l’ESCOLANIA de Montserrat, on un ex-alumne, el Josep, ens tenia cor presos amb l’emoció de la trobada.
Per la tarda hem  fet una visita al museu de Montserrat on hem pogut conèixer el perquè de l’enigmàtic misteri de la mòmia egípcia i tot un plegat d’informació sobre aquesta civilització.

Les obres d’art de Casas, Picasso, Llimona, Rusiñol i Monet…ens han deixat meravellats!

1. Paula Fernandez galisteo

Ha estat genial baixar la muntanya i sobretot les muntanyes amb formes impressionats i entre tots hem descobert noves aventures!!!!
    PAULA.

2. Júlia Cirera

M’ho vaig passar súper bé i vaig aprendre moltíssimes coses interesants.
    Hi havia una mòmia, LA VAN COMPRAR!!!!(un monjo que es deia Bonaventura Ubach).
    També em vaig torçar el peu i un nen em va ajudar molt.
    En definitiva una experiència plena d’emocions, molt divertida, molt dolorosa i molt bonica.

3. Sara

En aquesta excursió ens ho vam passar bomba, a més vam apendre moltissimes coses: les uniques montanyes del món que tenen forma d’animals o personatges i noms.
    Ens va encantar el cant del nostre apreciat ex-company Josep.SARA.

4. Eloi

Va estar molt “xulo” perquè vam pujar a un tren funicular al cim de Sant Geroni a Montserrat.
    Vam baixar a peu i vam veure 2 cabres Monteses i no ens van sentir perquè el vent ens donava de cara.
    També vam veure arqueòlegs buscant restes d’una ermita.
    A la una, vam anar a veure com canta un amic meu de l’ escola i després vam anar a dinar amb ell.
    a la tarda vam anar al museu i ens van explicar la història d’un monjo que va voler escriure la Bíblia a català i va comprar una mòmia a Egipte, fent-la passar per “bacallà sec”!!
    Les donacions de quadres d’artistes i pintors importants al museu de Montserrat va ser una gran descoberta: Picasso, Monet,Rusiñol i Casas entre d’altres.

5. NOA

Opino que aquesta excursió ha sigut una passada perquè mai no he vist una mòmia d’Egipte.
    Mai havia anat per la muntanya amb els companys de classe i m’ha agradat molt com cantava el Josep a l’Escolania
    NOA

6. Silvia

És molt gratificant veure els comentaris positius que heu escrit a la visita al parc natural de Montserrat. Va ser una sortida plena d’aventures i expectatives complertes. Cadascú de vosaltres feu d’aquesta, una experiència inoblidable. Gràcies.

7. Nil Guijo Torrelles

Vam veure una mòmia egipcia. Ens van dir que era una tradició, que si un cor pesa més que una pluma vol dir que era mala persona però si pesa més la pluma vol dir que és molt bona persona.
    Si era mala persona se li menjava el cor un caiman.

8. Lucas Becerra Torralba

L’excursió de Montserrat em va agradar molt quan vam baixar la montanya perquè vam veure tres cabres monteses, molts arbres…
    També vam pujar en funicular. QUE XULI!!!.

9. saül

Jo no valg anar però estic segur que va ser xulissim i he llegit que un monjo va comprar una mòmia a Egipte i va fer veure que era un bacallà sec.. Saül

10. ANDREI STROE MIRCHA

L’ excursió va ser increïble.
    Jo pensava que caminaríem poquet, però no, vam caminar molts km. Era una excursió bomba. Les muntanyes tenien moltes figures i les roques també. Vam dinar amb el Josep.
    ANDREI

11. Marta

Vam veure una momia que ere de veritat, vam pujar amb un funicular per una muntanya molt alta i a dalt de la muntanya feia molt fred. M´ho vaig passar genial!!!

Ainara Carpi