MERCABARNA i “Creix amb el peix”

Avui, 21 de febrer l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior ens hem endinsat a una ciutat que  sota el lema ” Mercabarna, la ciutat que ens alimenta” ,  ens ha ofert  una gran visita centrada en el món de la pesca a mar obert, el procés de venda i subhasta…i el més divertit: el taller ” toca – toca ” dels peixos!!

També hem fet una compra virtual per dur una dieta equilibrada però sobretot ens han informat dels beneficis del consum de peix blau i peix blanc per al nostre creixement muscular i cognitiu…d aquí el nom de la campanya  ” Creix amb el peix”!!

I per a mostra….un àpat a base de lluç , calamars a la romana,  bunyols de bacallà   que han estat les delícies que ens han ofert  per dinar!!

F O T O S

1. Júlia Cirera

Va ser molt divertit, pudent de pudor de peix i … i vam aprendre moltíssimes coses.
    Les boles de bacallà estaven boníssimes. 🤤🤤🤤🤤🤤