LA LLEGENDA DE SANT JORDI edició 5è

TEATRE

LA LLEGENDA DE SANT JORDI edició 5è

L’alumnat de 5è ha gaudit d’allò més fent aquesta obra de teatre!

Ara, volem compartir amb totes les famílies la nostra feina. Esperem que us agradi tan com a nosaltres fer-la.

L’obra de teatre és una d’aquelles activitats on l’important no ha estat el resultat final, sinó el procés de fer-la: els assajos, les reflexions, la preparació de l’escenari i el vestuari…  Ha estat divertit i sobretot una manera d’aprendre engrescadora.

La part final de l’obra de teatre és una crítica constructiva sobre la llegenda, el drac i tots els personatges. Ens ha semblat molt interessant. A veure que en penseu vosaltres.

A l’acabament del vídeo  podeu veure un seguit de fotos on hi apareixem assajant i fent tot el que cal per a culminar amb l’obra teatral. Hem rigut molt…Esperem que vosaltres també.

Alan, Dani, Oriol, Zoe, Gil, Nicole, Bruna, Emma, Izan, Iris, Xènia i Tere

1. Rut Cierco

Sou uns artistassos!!! Ho heu fet tots súper bé. Un 10 per cadascun de vosaltres. I les reflexions del final… el millor!
    M’ha encantat tornar-vos a veure a tots junts altre cop.
    Felicitats per la feina que heu fet fins arribar a la representació final. Teniu unes mestres genials!!!
    Una abraçada gran

Rut!!!
      Que contents/tes de sentir-te a prop.
      Ho han fet fantàstic, Ha estat un treball molt complet i engrescador. Són una canalla encantadora.
      Gràcies per veure’ns amb ulls de tutora de l’any passat, t’enyorem.

1. tere

Sí, es mereixen un aplaudiment immens.
      Ho hem passat genial assajant i preparant l’obra.
      Ens fa molt contentes que la pugueu gaudir des de casa també.

2. Marta

Impressionat obra DE TEATRE, que a part de ser una bonica recreació de la FAMOSA LLEGENDA DE SANT JORDI, ens apropa a una magistral lliçó I REFLEXIÓ dels VALORS HUMANS

Felicitats DE CAP A PUNTA, DE PUNTA A CAP !

💚💛💛💚👏👏👏👏👏👏👏👏💚💛💚💛☺☺☺☺☺
      Visca la llegenda de Sant Jordi! i visca l’escola de Puigverd.