LA CAPSA DE LA MEVA VIDA

L’alumnat de Cicle Inicial ha realitzat una activitat xulíssima a l’àrea de Tutoria titulada “La capsa de la meva vida”. Us preguntareu, de què va aquesta feina?

Cada alumne/a ha “tunejat” una capsa de sabates al seu gust i amb llibertat total de materials, per cert totes “SUPERMEGAFANTÀSTIQUES”. Però després de disenyar per fora la capsa calia pensar i decidir què podia posar dins….S’havia d’omplir d’objectes, fotografies, records, roba, sabates…..que fossin importants i MOLT significatius per cada nen/nena. No és fàcil aquesta tasca!!!
La veritat que la majoria  l’han treballat força bé aquesta “consigna” i alguns/es han omplert la capsa, simplement, d’objectes que han trobat per casa. Tothom tenim coses importants al nostre voltant!!!
No oblidem que el que calia portar havia de cabre dins la capsa i que si era molt gran havia de ser amb foto. Ja no és tan fàcil!!
Hem conegut alguns secretets dels companys/es i ens ha agradat remenar les cosetes de tots/es.
Ha estat una activitat bonica, interessant i mooooooooolt divertida!!!