Joan Miró

El curs de quart va finalitzar la setmana passada una nova manualitat sobre Joan Miró. Van aprendre els trets principals de l’autor i del seu estil pictòric. L’activitat es va dur a terme amb una fulla i un dau on cada alumne tenia que llençar-lo varies vegades tenint en compte la part de l’obra que tenia que crear (cap, ulls, nas, cos i línies i formes de fons). Depenent del número que s’obtenia en cada llançament de dau, es tenia que pintar una forma o una altra, totes elles pròpies i característiques de l’autor en qüestió. Els colors utilitzats van ser escollits pels alumnes lliurement. Una vegada fetes les obres, els nens i nenes van agrupar-se en quatre grups i cada grup va dissenyar i pintar una lletra del cognom Miró, seguint també l’estil de l’artista. Les obres van ser penjades al passadís de la segona planta de l’escola, al costat de la classe de cinquè.