GRAN FESTA DE COMIAT DELS ALUMNES DE SISÈ – Juny 2019

No  hi ha paraules per a descriure tanta emoció !

La gratitud estava a flor de pell i les sorpreses van estar moltes:  Concurs Khoot  “Scape school “, ball espectacular, regals dels fillols/es  de lectura de cicle inicial als seus padrins i padrines que els hi van entregar els diplomes  PERSONALITZATS  i “les notes”  !

Entrega d’orles per part de l’AMPA, cançons  dedicades per a tots  i magnífic  reportatge  audiovisual amb tràiler i tot , de tot el seu pas per l’escola ! I el regal d’un pen on hi ha un munt de sorpreses..

També  hi va haver la visita virtual ( vídeo ) dels ex-mestres Anna i Adrià, tutors d’aquests alumnes quan feien  3r i 4t !  En tot moment no hi van faltar els  parlaments  de mestres i  també del grup de pares i mares!

Per una altra banda, vam acomiadar als mestres que durant aquest curs han estat amb nosaltres, colze a colze, el Xavi i la Cristina! Moltíssimes gràcies !

Però, molt  especial i emotiu va estar, el comiat de la SENYORETA MONTSE, que ha dedicat gran part de la seva vida professional, a l’escola de Puigverd,  25 anys ! No hi ha paraules.. tota la sort i tota la gratitud !

Gràcies a l’Ampa, als mestres, als alumnes, i molt especialment als alumnes de sisè per FER-HO POSSIBLE!

BON  ESTIU  a TOTHOM !