FESTA DE SANT JORDI

CELEBREM SANT JORDI

A LA NOSTRA ESCOLA

🌹🐉📚

Un any més hem volgut compartir amb les famílies aquesta dida tan especial per a la nostra escola i per a Puigverd.

Els nens i les nenes de l’escola, amb molta il·lusió han preparat un seguit de cançons i de danses. Aquest cop poemes musicats del disc Animalari Urbà.

Desprès dels assajos, els nervis estaven a flor de pell. Hem cantat i hem ballat des dels més petits de l’escola fins els més grans.

Els vostres aplaudiments i rialles fan que valgui la pena l’esforç. Gràcies a tots i totes per venir a compartir aquesta estona.

Hem acabat amb la sardana final COTI x COTI de Tyets! Que divertit ha estat ballar tots junts!

BONA DIADA DE SANT JORDI!

F O T O S

1. Cristina

Va sortir super bé: tots els balls i danses, però el millor va se la cançó COTI X COTI perquè va ser senzillament brutal amb els nostres pares i familiars🎶🎼🎤📻🎹😃.