Festa Cloenda 1r Trimestre!

Benvolgudes famílies,

Tal com es va presentar en la reunió d’inici del curs 2018-2019, dins del marc de la programació anual de centre “Viu l’Escola En Família”, aquest curs escolar la festa de cloenda del primer trimestre tindrà una vessant més participativa per part de les famílies.

Serà mitjançant la realització d’un taller que fareu amb el vostre fill/filla. Cada alumne podrà venir acompanyat d’un màxim de dos membres de la seva família (pare, mare, germà, avis, tiets…) Que cal comunicar prèviament al centre mitjançant butlleta adjunta.

Cantada de nadala col·lectiva amb tots els membres de l’escola (alumnes /pares, mares i mestres). La cançó es diu “Ja estem preparats” i la podeu trobar l’enllaç a continuació:

Berenar solidari organitzat per l’AMPA amb cost d’1€ ( tota la recaptació d’aquest berenar anirà íntegrament a la MARATÓ DE TV3).