FEM UN PODCAST!

L’alumnat de cinquè i sisè ha elaborat un podcast durant el tercer trimestre. Coneixeu a cada persona per la seva veu? Creieu que expliquen informacions interessants? Entrevistes, anuncis, històries de Puigverd, anècdotes, dades curioses, humor, esports, música…Correu! No us ho podeu perdre! Deixeu el vostre comentari!

1. Marta Sangrà

LA VEU ÉS UN INSTRUMENT QUE NO LLETREJA PERÒ SI QUE EXPRESSA I JUNT AMB AQUEST TEXTOS I REGISTRES LINGÜÍSTICS I MUSICALS….HO HEU FET POSSIBLE !!! HEU FET RADIO!!! I L’ ESCOLTEM LA MAR DE BÉ !!!

GENIAL LAURA!!! QUINA CANYA!